En dag på jobbet..=)

Hej hopp!
Sitter nu med efterlyst i bakgrunden på tvn, orkade inte lyssna så satte på nrj..mkt bättre =)
Tränat i dag med, allså mån,tis,ons och blir även tors fre...men freda blir nog rätt slappt för då ska jag gå på ett danspass..haha...lär ju inte ens hänga med på hälften, men blir kul och bjuder alla på ett gott skratt ;)

Idag var det fullt upp på jobbet, vi bygger om hela vvs....vi rev ner ett helt gigantiskt stallage...
haha var så roligt... jag och danne stog uppe i skyliften och lina med flera stog där nere och höll i typ, när vi släppte på en balk där uppe så vingla det till och jag skrek till...då säger Lina det mest klockrena..haha ; det är lugnt!! jag håller i!!! hahahaha...jag ba: bra lina, då e det ju lugnt...då känne rjag mig lugn hahahaha! dom där stallage delarna väger x antal 100 kilo..men det e ju lugnt, för lina håller i ;)
haha, fast som lina säger ..jag ska väl inte säga nåt...jag trodde jag skulle kunna böjja ett helt stallage jag..haha! vi e inte normala nånstand...

karlakarl, manlig, och angie samuelsson (magnus samuelssons lillasyster) är vad jag har fått höra om mig själv..haha...ja lägg ihop det, inte man kvinnlig iaf..haha

(sötgurkan från jobbet e den som kallat mig allt detta och märta...hmm ;)  )

inget;- assååå guud assåå jag bröt min nagel i dag på jobbet, asså vad ska jag göra guuu jag döör ..!!!!!!!!!! *med fjollig lidingö dialekt* hahaha!

Näru, inget meseri här...!

Brutalitet ska det vara....;)!!!

Här kommer pics från min dag på jobbet...

Här är hyllan före, fast vi har tagit ner alla hyllplan....=)


Jag lika road som vanligt och danne ser ju mindre road ut ..hahaha!


Det var allså den där som björne ska ta med trucken nu som lina tyckte att det var lugnt när hon höll i ;)


Enheten tillsammans as always ;) hihi..ser lagom chockad ut..haha



Här går jag loss med tigersågen, järnbultar som satt fast i golvet ^^..hrrmm..manlig var det ja..hehe


Lina river loss också!! ööööörrrnnnnn ööörrnnn...;) Vibrera gjorde det vill jag lova haha



OCH slutligen, fint resultat! =)


Tack för ikväll....då vet ni hur jag har det på jobbet =) kan hända en hel del, sen blir det ju faktiskt det man gör det till!!! =)

Puss å gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0