Heelg!

Hej hopp!

I morrn efter kl. 14 e det helg och om 1 timme och 10 min är det lön på kontot ;) det behövdes nu kan jag säga med badrumsrenovering och allt...!

Imorrn åker jag mamma och Tomas (mammas man) direkt till falkenberg för att fira mammas kusin som fyller 50 år =) det är en överasskningsfest :) ska bli askul!! min släkt på fest..det minsta det kan bli är intressant :P haha!

Övrigt har det inte hänt så mkt mer, jobbat idag, hade medarbetarsamtal som jag tycker gick jättebra! Det var verkligen givande och känns som man kom närmare chefen och hon vet mer vad jag strävar efter i arbetet. Medarbetarsamtal innebär samtal med chefen bara vi två. Man går igenom massa frågor och så.

Blev ingen träning idag men en skön promenad, ingen som ville åka ner med mig så hade ingen lust att äka själv..roligare att vara 2 eller fler...

Hitta min bikini på Victoria Secret idag =)=)=) den ska jag ha sen, får bli till thailandsresan ;)
Schnyygg va?? det tyckte sötgurkan iaf ;) he liked it alot! mm hhmm.. ;)




Sen får man reducera lite bröst och lite småjusteringar så ser det nästan ut som jag ;)

Hittade den här ute på min promenad idag också =) var tvungen att ta ett kort =) mina första tussilagos i år hihi...wiiieee! Sommar snart!!! :D:D:D

Nu säger jag och "blomman" godnatt för ikväll! ;) sov sött!
Party on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0