Helgen...

Heej!

Första inlägget i den här bloggen, hade en annan...men den känns inte riktigt aktuell längre liksom...Så starta en ny =)

Sitter just nu på tåget på väg hem från Varberg, har haft en jätte kul, mysig och bra helg där...åkte dit i fredags med tåget, en fin figur ;) mötte upp mig på stationen sen blev det lite mat och party =) fint ställe vi var ute på..det var en del där nere där man dansa å så, sen när man gick upp var det ett rum man satt i med bar och lite tystare musik så man kunde snacka å så...skit fint...och varberg i sigvar huuur fint som helst, man inser hur mkt man sakanr havet nu...kändes ju overkligt att se sand liksom, det ser man ju bara utomlands tycker man ..hehe...så det va nice!
Lördag hade jätte fint väder, termometern stog på 17 grader i skuggan vid lunch..såå nice! Så det blev strandpromenad och sightseeing i varberg =)  Var riktigt hett när vi gick på strandpromenaden med solen i ryggen...mmmmm....Och det luktade så där..hav ni vet...igentligen en rätt äcklig lukt men det luktar gott för att det luktar haaav =) gammal musslor typ..hehe...;)

Sen skulle kvällen bli lugn men...nope :P Blev grillning i det fina vädret och massa baccardi melon ...;) mkt gott! sen utgång igen! Jätte trevligt...man kände sig välkommen av alla..alla e så öppna och härliga neråt..skönt...=)
Själv blir jag liite blyg sådär med nya människor(speciellt om det känns lite extra för nån)...försökte...kan inte göra annat...hoppas jag inte verka aldeles för inåtvänd...får jobba på min blyghet...hmm...

Söndag (idag) var skön också...blev sova till typ 11-12 haha...sen dusch...sen gå och hämta bilen och god mat å film...filmen va inte nån höjdare direkt...den började typ aldrig lakeview terrace hette den tror jag..lite små seg! men sällskapet va desto bättre ;) Sen var det hemåt som gällde så nu sitter jag här..

Börjar 6 imorrn...huuaaa! men  slutar 15, sönt..ska åka och träna efter jobbet..ska bli skönt, tänker sätta igång nu allså, måste få in minst 3 ggr av någon slags träning varje vecka!! SKÄRPNING!!
Får se om jag får lite pics jag kan lägga in sen från helgen, togs lite i lördags..

Hade gött! =)

Kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0