ledig dag...

Hejsan hoppsan!

Var ett tag sen, vet...dålig på det här med att skriva ibland :P
Dom ringde från en blomfirma nyss, ska tydligen få blommor ....*förvånad deluxe*...vem kan det vara??
Hmm..jaja det visar sig efter 2 hehe...

Ja, vilken påsk man haft, har det ens vart påsk...?? haha...inte en enda påskmatbit blev det, men fest och trött på jobbet blev det, i söndags höll jag på att somna så for jag blunda på jobbet..haha...somna till i solen på taket i lunchrummet...skönt..och nästan uppe på deko..haha...kunde inte luta mig en sek tillbaka...:P

Blev vin med lina och senare emma på balkongen i fredags, sen var lina och jag sådär fulla å glada och bestämde oss för att gå till konrad, but whyyy??? hahahaha...hade ju fribiljetter ;) och mikeys fel igentligen, han tjata dit oss! haha...säger då det..ja det var rolig kväll iaf, syndes på vimmlet att vi vart där iaf..haha! usch ja!

I lördags jobba först, sen grilla hemma hos lina med mikey och johan, var asskönt, shottade whiskey av någon dum anledning...bläää! sen gick vi till blue moon bar, mkt kö men kom in till slut, var som jag minns det..inte mkt att ha alls...var rätt trist...men men...sen kom man hem och tryckte i sig 2 st 150 grams hamburgare...BUT WHYY OOH WHYY!!!?? haha...! jaja gott med sånt när man e lite smått påverkad ;)

Nu kommer det lite pics från helga!

Puss puss


Inte fy skam!!



Me and laajna =) :-*




Vår och sol= brillorna åker fram ;)


Mikey har gjort sig påsksnygg ;)


Thats what im talking about!



OCH, till sist kärleksparet! Älskar dig min snutt!! PUUUSS



ps. den här sommaren kommer bli den grymmaste! Jag å Lina på turné!!!

4-6 Juni- Black and white cruise
28 juni- 12 juli Teneriffa =)
efter det, lisseberg, mm! =)
Och augusti, summer cruise! YEAH!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå min vackraste finaste underbaraste snällaste bästaste enhet!!



Kan duinte förstå hur fin o bra du e .. sluta se dåliga saker o se det bästa med dig.. snutt älskar dig så mkt så du anar inte!! What to do whitout you!! Älskar dig snutt o våran sommarturné kommer att rula!! Puss

2009-04-14 @ 20:31:06
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0