pust å stånk...

Hej!

Ja just så e de nu...¨*pust* *stånk* och *stöön*....
E så trött...stressad för det där nedrans badrummet, nu har jag lärt mig en läxa iaf...e ju tvungen att lära mig själv för kan ju inte lyssna på andra när dom säger att jag ska lugna ner mig..neeeej kör på till du dör av utmattning i st, jätte bra Angelica!!!! Gaaaah!! jaja nu har jag lärt mig iaf, ska tänka efter innan jag kör i gång med nåt som kostar pengar...visst e de väl fint i badrummet men blir ju aldrig klart...suuuck...men nu e duschdörrarna uppe iaf..så man kan duscha utan att skvätta ner hela allt ihop!

Vart och kollat långrese biljetter idag, blir thailand 6-7 veckor i dec/jan =) kommer bli nice! och efter det blir det australien..måste dit och hoppa fallskärm allså hihi :) Ska ner på torsdag igen för att boka om lite...

Vill ha lön nu så jag kan planera ekonomin.....bläää för detta badrum och blää för impulsiva mig! Sen får det räcka då ska jag bara fokusera på att resa!

I helgen hafde vi tjejkväll, jag och mina muskitörer =) emma och katta =)=) Vi köpte 2 bag in boxar med vin, en tania och en foot of africa..jag lagade pizza också...blev gott...sen satt vi här hela kvällen och halva natten, tror emma gick vid 2.30 haha...OCH boxarna var SLUUUT hahahaha....6 liter vin på tre tjejjor allså...jag säger då de..haha plus att den första boxen var slut vid 22 och katta kom halv åtta och emma halv nio...bra jobbat..det snurra härligt till slut kan jag lova hahaha! Dear loord! Inte normala haha...;)

Jaa sen kom vi på att vi skulle göra marängswischen vi hade glömt bort..haha...mitt i natten! Så jag å katta va ute i köket och snickra ihop den där..hahaha! Den blev jätte god...men haha...gör aldrig det på fyllan! för när jag gick ut i köket dan efter så var det maränger och bananskivor över hela golvet hahahah! but whyy?? haha!!

Ja sen skulle jag upp å jobba 8.50, så upp 7.30 fortf full kan jag säga haha! Blev inte människa förns i går haha..om jag är det än :P Börjar bli gammal ju..bara en ynka månad kvar till födelsedag..uuusch...fast som sagt jag komemr vara 23 längee till jag...vadå 24? neeej inte jag inte ;)

Pics på fulla tjejjer i lördags!


Ego bild innan dom kom =)


Mina sötisar posar ;)



hahaha, vi försökte ta en bild på alla 3 iaf..haha! det va nog efter 1:a boxen ;)



ooh yeah! sexyy ;) haha min och kattas sexiga fylleblick haha



haha jaa vad säger man...vinet flööödaaar ...



naaaw snuttigt värre...hihi


Älskar er mina älskade vänner!!!!
Youre the best!


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA fyllosyrrään ;)

2009-04-23 @ 20:16:03
URL: http://sandra-ellenor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0