Släkten e värst ;)

Hej hoopp!

Ja haha denna släkt, var så kul i helgen! Var ju nere i falkenberg på min mammas kusins 50 års fest. Det var min syssling Richard (hennes son) som stod för kalaset =) så bra av han! Jätte roligt att träffa galna släkten igen, haha man ser ju vart man fått allt ifrån haha, helt plötsligt var man inte så "konstig" längre.... ;) Alla är högt och lågt och garvar och låter så de står härliga till..haha :P Vi träffas nästan aldrig så det var jätte kul!!!!! Öppnade min första smirnoff runt 14 sen fortsatte man dricka fram till 1 på natten...=) många andra fortsatte ännu längre men haha det var nog där kände jag :P

Vi hade underbart väder på lördan också!! Och hotellet låg precis vid havet, strandbaden hette det! Lovely! Fick ett rum med havsutsikt..som att vara utomlands nästan :) jätte skönt!

Längtar tills vi ses alla igen! Vi får hitta nån mer som fyller jämt snart ;)

I veckan har det inte hänt så mkt spännande, tränar på...pass på friskis mån,tis,ons sen var jag ute och gick idag, börjar 11 så då kan jag inte gå på nåt pass... sitter med Emmas abtronic på magen nu också..haha ;) ska ha den 30 min vajre dag i en mån och se om den gör nåt eller inte....=) uppdaterar om det ;)

Glad valborg, eller va säger man hehe...jag och Lina ska ha myskväll ikväll...grilla lite och kolla film, min kära snutt har ramlat ner från stege på jobbet och efter många om och men så tvingha vi in henne till sjukhuset för hon kunde inte gå...nu kommer hon va sjukskriven i 10 dagar =( hoppas inte de blir längre...suck...tomt utan henne på jobbet juee :( Bli bra till kryssen Laajnnaaa!! Bara 1 mån kvar :D:D:D

Pics från helgen
 
Utsikt från balkongen =)


Vilken lööördag =)=)


Jag och min kusin i väntan på taxi =)


Min jätte fina älskade mamma :)



Oooch mer av dessa blev det ;)


Hurraaa hura hurraaaaa...skååål!!!


Syssling Robin =)


Födelsedagsbarnet!! ;)



Och så åkte kareoken fram haha :P


haha japp vad säger man...as the night goes on...=) gangstaa haha



haha richard försöökte se lång ut..han tyckte jag va för lång ;)


Tomas(mammas man) jag och min kära morbror sjunger loss ;)


Slutet av kvällen :) Richard tog  fram gitarren =) såå duktig!


YEAH! Snacka om cool tatuering =) Den gilla vi! :D Vi slår på stort! ;)


Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

jag har bloggat nu måste du oxå blogga snutt!! Älskar dig o snart har vi våra trance grejer:D

2009-05-14 @ 11:10:33
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0