trevlig måndag...

AAAAAJ!!! Vi bygger om på jobbet....Lina Daniel och jag...jag tar kunder när vi öppnar men innan e jag med och röjjer...önska bara att jag inte var så grymt envis ibland!!! Vi sätter upp 2,5 m långa järnbalkar så det blir hyllplan, man måste vara två för att få dit en..men jag tänkta att jag skulle sätta dit en själv för dom andra höll på med annat...hmm....jaa...sluta med att jag satt på golvet och kved..hahaha...jag hamrade på ena sidan så den skulle haka i och då släppte den på andra sidan och flög rakt ner på min vrist..och deeet var inte så himla skönt! Envisa männsika!! haha usch ja..så nu e man lite halt...

Nog om detta, efter jobbet var det direkt till friskis som gällde, medel pass med emma och katta, det var väl okej..musiken var lite väl gammal...hmm...jaja men nu har man tränat i dag iaf =)

Sen var det hem, lagade mat, skit gott faktiskt =) kokade sparris som jag sen skärde ner i ört/vitlöks bonjuor och creme fraiche med potatis...mkt gott, bra jobbat...haha ;)
Satte in spotlightsen i taket i badrummet också ...blev sååå fiint!!! E så fint i mitt badrum nu! Var verkligen värt pengarna!! Ska lägga ut före och efter bild sen...

Snart blir det skräckis med Lina och hennes brors tjej....the children!

Annars e jag ganska trött idag, svårt att somna igår när jag kom hem från Varberg...och upp 4.45 ...men i morrn e jag ledig så det e skönt!

Hade!

PUUUSS


*tänker på en fin figur......*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0