Begravning

Hej!

Ja, idag var jag och mamma på begravning. Maddes mamma dog förra lördagen och idag var det dax för alla att säga hej då till Sonni Ruzika Sundkvist. =( Så ledsamt, men sammtidigt är det endast en stor befrielse för henne, hon var tvungen att kämpa så länge för att klara av att ens leva. Beundrar den styrkan, Sonni blev 50 år..hon hade kunnat leva 50 år till om den där dumma äckliga sjukdomen inte hade tagit över hennes liv. Hon dog av als, en svår muskelsjukdom...Riktigt tråkigt. Var jobbigt att vara där..behöva begrava ännu en underbar människa. Madde mår inte så bra...vilket jag förstår ..men hon har sin trygghet i sin fina kille hon hittat och snart en liten söt bebis :) fick se den lilla kulan idag..sååå gulligt!!! då blir jag moster :D

Magsnurr i dag på jobbet...herregud människa och bara dyka upp...:S

Var en seg dag på jobbet, inte riktigt att rekomendera att gå till jobbet efter begravning :S usch...men men en dag kvar i morrn, jobbar 10-20 :( sen e jag ledig fre lör sön :) kul kul!
fick veta idag också att jag ska åka till sundsvall med the boss och kim och junior på inventering..då blir det att sova kvar och säkert lite mat och vin på kvällen innan :P sweet!

Nu ska jag kolla på film och mysa lite i soffan!

haha igår somna jag 20.30 by the way! haha..och sov till 07.30, det va skönt...sova ut ordentligt..jobbade först från 6-16 sen körde jag ben på gymmet stenhårt sen cykla hem i regnet som gjort för att slockna! :P

jaja...väldigt nödvändig info! ;)

Natti natt!

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0