fredag=ledig=stan=härligt!

Jaa så skön dag!

Började med att åka till stan med mamma, hon har rasat i viktoch ville ha med mig för att köpa nya jeans! då är det såklart SOLO som gäller, där e dom bäst! slutade med att hon hitta e´tt par skit snygga, satte på sig dom direkt...mkt fint! och jag såklart...gick ut med en påse jag med ;) skit snygga jeans..på rea också..lovely! =)
sen gick vi runt lite till på stan så hitta massor :) tänkte unna mig det..e så dumsnål hela tiden så vill verkligen bara shoppa lite...så fick bli lite sparpengar till det..men det var det värt! men får snart lön så..lungt! semesterlön...den specen var nice kan jag säga! :D

sen gick vi å åt på spicy hot..klassiker! med hennes man tomas och min söta bror alex.
sen kunde knappt jag och mamma gå längre..båda tog helt fel skor till at gå på stan med haha...uscha!

nu sitter jag i här i soffan mätt och belåten, träffade lisa och katta ikväll..dom kom hit först sen tog vi bussen ner på stan och gick till bill&bob! det var nice! åt en hamburgare dom har där sen drack en cider och ett glas vitt...jötte skönt..en lagom kväll..orkade inte vara kvar nå länge så blev en tidigt kväll...men skönt det tycker jag...blev ju rätt sent igår så hehe :P

en sköön fredag med andra ord!

pics från dagen och shopping! =)

Skor :) tyckte dom me fluff va ascoola jag :) vinterskor! :) (din sko) (skopunkten)


Kläder , T.shirt Gina tricot, Byxor SOLO, tunika affär i postgallerian....:P


smink..välbehövligt..eftersom jag e så klumpig så tappar jag JÄMT allt i golvet så det går i 1000 bitar..hm! 


jag och söta lisaaa! :)


jag och kattisen! :)


Puss och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0