jobba snart

Ja snart back to work igen! hm...
jobbar fram till på torsdag sen e jag ledig fre lör sön :) det e nice!
ska på begravning på onsdag, min barndomsvän och även bästa väns mamma Sonni gick bort i lördgas :( efter en lång och smärtsam tid...men nu mår hon bättre och får äntligen bli av med smärtan R.I.P Sonni! Begravningar är aldrig skoj =( usch...vart på för många redan...hua!

Den 2:a sept. sker det! Då är det dax! =) Säger inte vad..hehe sorry...men nej....hihi...nervös som attan iaf..usch usch..men hoppas allt går super iaf...

Sen e det dax för lee att komma och hälsa på =) det ska bli super skoj! 2 v. av galenskap! haha!
OOOCH ej att förglömma, om  3½ månad bär det av till thailand!!! :D kan inte fatta att det är sant, ÄNTLIGEN blir det av..inget kan stå i min väg den här gången..har vart på väg 2ggr innan men nåt som kom i mellan varje gång..men ninte nu! :D wiiiee! Bokat å klart! 2 månader av lyx flärd sol bad drinkar sevärdigheter och ÄVENTYR! :) precis vad jag behöver för att kunna leva ett fulländat härligt liv!

Träningen går bra, går till gymmet så ofta det går...kommer bli mer nästa vecka...har fått bort 2 cm runt midjan =) Då mätte jag mig den 4:e först och sen den 11:e så bara en vecka och 2 cm :) Det gillar vi!
Lagat mat varje dag i 4 veckor nu också (jag gillar inte det) hehe...så därför helt fantastikst att jag har gjort dte..och komemr fortsätta! man mår ju heelt klart bättre på alla plan med nyttigt och gott! =)


Nej nu ska jag packa ihop och uppleva ännu en dag på Bauhaus! wiiihiiii! (öööh not) ;)

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0