karma!

Har ni tänkt på att om ni gör nåt dumt/dåligt, så straffar det sig..om inte på en gång så straffar det sig senare! ALLTID! Man kan alltid tänka tillbaka på att jahaaa nu hände det här för att jag gjorde så förut! skit! :P det händer jätte ofta på en gång...men är det värre saker..större saker..som att göra en annan människa illa så straffar det sig senare..och har man gjort illa folk under hela livet eller fått folk att lida så straffar det sig verkligen under hela livet. Då e det dax att tänka om, varför händer detta mig? (om man nu inte e hjärndö och inte fattar att det som händer, händer för att man vart störd inte för att alla andra e helt dumma i huvet)
Tåls att tänka på! Jag känner att karma är rättvisa! Är man god så händer inte hemska dåliga saker (sen finns det alltid undantag) men är man hemsk, elak och tragisk så straffar det sig....nåt jag sett med egna ögon! Så gott folk oroa er inte för att hämnas, man behöver inte lyfta ett finger...karma löser det åt dig! =)

Bara en liten notice så här på en fredag kväll! ;) ses i dimman i morrn!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0