Leediiiig!

Jaaaaa! Jag är ledig, fre lör sön!! Woohooo! Helt fantastiskt! =) Ska på stan med mammsen idag, köpa jeans till henne..hon behöver lite hjälp..blir solo så klart! bäst där! köper nog ett par själv! ;)  mm kollar när hon på tv lagar mat..vad heter hon? rachel ray eller nåt..gott gott!
själv åt jag nyss knäckemacka å keso som vanligt! :P går det också!

igår blev det faktiskt lite fest,,var inte tänkt men hängde med lina hem från jobbet, haha dumhuvven e vad vi e! jag hade cykel så vi bestämde oss för att gå hem tillsammans (båda sluta 20.00) istället för att hon tog bussen hem och jag cykla vilket hade gått ,mkt fortare! haha..jaja vi fick en timmes power walk så de e ju perfa! åt macce donken igår efter jobbet :S men men..bra med lite fett i kroppen också! så länge man inte gamar i sig som jag brukar göra! haha! ;) gott med mat ju!!!!!! :P såg att jag förlorat 1 cm till i midjan nu :D:D:D underbart!

nu ska jag ta och göra ett tappert försök att gå in i ducha mi!

Pussen!

hahahaha! den här hitta jag på min cykel en kväll...vad ska man säga om v-ås stad! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0