utbildning

Tjolahopp!

japp, i tisdags bar det av till bauhaus barkarby för utbildning i badrumsvärlden Sälj. Kom ehm igår så sov på welcome hotel i närheten av barkarby. rätt okej faktiskt, god frulle =) viktigast ;)
vi fick lära oss massa trevligt, mest utbyta erfarenheter och man fick höra hur stor skillnad alla har det. i malmö jobbar dom som jag vill jobba, sälja stort.inte springa inne på vvs och kakel och jobba. badrumsvärlden där är badrumsvärlden, inte vvs mm. så vill jag också ha det. dom hade mkt mer struktur och så. så ska tillbaka till jobbet i morrn och sätta sprätt på rutiner tänkte jag! nu får de va nog!

ja men lärorikt och ännu ett dipolm att sätta på hyllan ;)

idag har jag vart och klippt mig på favoritstället kloak! dit borde alla gå...mkt bra frisörer!
fick lite tips också, man köper alltid en klippning där men vandrar ut med både det ena och det andra spayet! haha!

i helgen fixade jag mitt sovrum =) såå vackert! fick hjälp av mina söta vänner emma och johan! TACK!
vi byggde ut min vägg och gjorde en spolight ramp över..ska lägga ut bild sen när det är helt klart, ska spackla och måla lite sen så! =) kommer bli så fint, det blev liksom större..är ju bara en liten alkov men blev så bra, jag och emma tapetserade väggen också...vi byggde en vägg (kanske inte riktigt jag men gjorde designen iaf ;)) förut för att få ett litet sovrum och nu blev det liksom större på ett sätt. svart snygg tapet på den byggda väggen =) OCH, vi tapetserade på endast 50 min! vi e ju bara sååå bäst! mönsterpass och allt! thats what im talking about, nån som vill anlita? haha ;)

snart blire stan med emma och katta! ska handla tills på lördag! girlsnight på glada oxen! :D shit så skoj! sen ses vi ute i dimman på västerås gator!

Puss och kram

Pics:

ny frilla....


tapetsering =)


resultat =), den är svart men ser lite ljus ut pga blixten...


välförtjänt middag som emma tillaga eftere n hård dags abete :)



hej svejs!


Kommentarer
Postat av: sandra

Snygga tapeter ;D

2009-08-27 @ 23:02:18
Postat av: angie

joo men visst ;)

2009-08-28 @ 10:03:19
URL: http://scarletbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0