gaah!

mmh!

allså...whats up with this? lämna mig ifred, måste jag se saker hela tiden som jag verkligen verkligen inte vill se. går bra hela tiden tills man måste se..kommer ta en annan väg i framtiden när jag åker till mamma. det här går inte.. tankarna börjar flöda deluxe direkt...gaaaaah!!!

mm power meet i helgen, kul för er då..jag drar! tack för det!
ska snart åka och bada med katta, ska bara skriva ut boardingpass på mammas jobb, därav tvungen att åka förbi igen..men ska ha ögonen på vägen den här gången, RAKT FRAM!

Eller nej, jag åker runt...

Jag och min kära bror gjorde ett tappert försök att åka till grönan igår :P Vi kom dit stog utanför men vi kom på att vi aldrig skulle klara det i värmen! haha! mkt folk och 32 grader varmt..puh..så vi åkte hem och han bada på framnäs jag satt i skuggan med vovvarna och hade det varmt...väldigt varmt...=) men i morse vaknade jag av världens åska..shit va det small, hade balkongdörren öppen också...huaa!
nu e de fint igen, hoppas det håller i sig ..för er som e hemma allså ;) JAG kunde inte bry mig mindre ;)

blir uppmött på teneriffa med kalla öl, bad om det :P haha...här ska semestras =)
ska guppa runt på madrass i vattnet och baara njuta av att inte vara hemma i denna knepiga värld.....blää!

Firade katta igår också, lite sent men vadå..bättre sent än aldrig..hon fick en helkväll på glada oxen av mig och emma, med bubbelbad och lyx =) ska bli nice!

Hårdträning börjar efter semester också...nu e de slutsnackat! nu kör vi! ska beställa på gymgrossisten nästa lön.

Balkongfest med emmsan =)


Söta bror min i estockholmo!


Sötaste plutt linis =) vaaarmt juue!


Lilla söta lottie!


Mycket god och lyckad smörgåstårta som katta gjorde heelt själv! (nästan) ;)


soo long suckers!!!!!!!!
Im out of hea! (arnold) ingen som fattar förutom en......börjar på L....

Kommentarer
Postat av: Lina

Get out get out.. we cant hide anywhere.. (Arnold de lux)

2009-07-09 @ 22:23:21
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: angie

hahaha!

2009-07-12 @ 17:23:02
URL: http://scarletbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0