Teneriffa

Jaaaaa!!!! Teneriffa vard et ja! Saa underbart har allsa! Minst 25 grader varje dag, 30 pa dagarna 25 pa natterna =) ^^
Det gillar vi! Solar och badar for fultl! Dricker en hel del ocksa..vatten allsa ;) Kan inte fatta att jag e har igen, sa skon kansla...kanns som hemma for mig...mer hemma an sverige...alskar att vara har! Man mar sa bra...onskar alla fick kanna pa den har kanslan, ingen fortjanar att missa det...!!
Idag tar vi det lugnt, lee som jag bor hos spelar just nu, han sjunger och sa har nere...jatte bra band han e med i! Tar en eller tva bilder sa far ni mer uppdatering nar jag kommer hem :)

Pussen! Saknar mina girls!

Utsikt fran balkongen! =)=)=) Man kan sitta och titta nar solen gar ner ;)


Haha, japp pa den glade viking! =) och neej, han e inte svensk..ser ut sa..gul a blaaa =)


Thats it for today folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0