Visst finns mirakel...

Eller?

Njae...för vissa för andra inte, jag tillhör dom andra ser det ut som..
Lyssnade på den låten igår..den dök upp på en skiva i mammas bil...hmm...lyssnade igenom den..fick minne..
men känns som att mitt mirakel inte kommer ske...
så kan det va.....

på jobbet får man jobba åt 3 pers sammtidigt, för lite personal och massa kunder som inte verkar förstå att det inte är jag som gör scheman och anställer folk...?! snälla människor ha lite tålamod, vi på golvet gör så gott vi kan..!
knepig dag idag...dåligt humör...hm..men bara för att det är så mkt på jobbet tror jag..plus att jag inte får nån chans att gymma när min chef bara lagt in mig på att jobba kväll....! kul kul! men e ute och går iaf..och äter massa nyttigt.
köpte nya fitness paketet på gymgross. verkar bra..men kan inte börja med allt förns jag börjar gymma. onödigt..men protein och omega 3 blir det..plus en annan vitamin!

1 mån kvar tills jag och emma och katta ska ha mys kväll på glada oxen, sen blir det utgång på valfritt ställe..katta får välja såklart...henne vi firar ju =) va ju ett bra tag sen man va ut haha...herregud..typ oj..minns inte ens..joo det var i påskas..var på bmb..hahamen e ju skrattretande...man får ju inte ens plats därinne..ser inte grejjen riktigt..e hellre på hemmafest eller gör nåt annorlunda..men nu blir det inge fest alls på ett tag, nyttigt och nyktert fram till 2:a sept, för då händer det grejjer :)
 om 4 mån drar jag till thailand :D japp biljett bokad..äntligen! nu ska jag bara spara fickpengar! blir nog bra det!

jag emma och rickard hade thai kväll i lördags, drack thai öl och åt spicy hot och satt framme med kartboken för att planera lite vart vi vill åka :D blir lite gott och blandat! wiiiee!

pics...

I fredags hade jag emma och kattisen myskväll, med spel haha..som vi alltid spelar när vi e fulla annars..brukar sluta med att vi bara slutar spela..men nu spela vi faktiskt klart :P haha nyktra dock...och jaaaag vaaann! japp det ni! ;)
galenpanna heter det, därav pannbanden :P


mummaa, god spicy hot!

 
där hade vi bara börjat :P


skumpa för att fira biljettköp såklart !! :P


alltid redooo! :D


finaste emmsan!! love you!


vill sätta ut texten på den här låten...den e fin...även om de inte gäller mig...
Jag var en spillra av mitt forna jag
Såg inget ljus, inte en strimma svag
En vingklippt fågel som inte ens drömde mer
En sång av sorger trycktes allt längre ner
Men när jag mötte dig, älskling
Så ändrades allting brutalt

Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssar
Öppnar himlen sig för mig nu
Visst finns mirakel
I din kärlek så stark och sann
I dina kyssar
Och i att vi har funnit varann

Du öppnar dörrar jag inte visste fanns
En dörr till livet, jag fick en andra chans
Jag älskar dig mer än du kan förstå
Jag vet du bär mig när jag inte orkar gå
Sen du gav mig din kärlek
Förändrades livet brutalt

Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssar
Öppnar himlen sig för mig nu
Och allt är så enkelt och så självklart
Så skrämmande underbart
Mitt mirakel är du

Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssar
Öppnar himlen sig för mig nu
Visst finns mirakel
I din kärlek så stark och sann
I dina kyssar
Och i att vi har funnit varann....som sagt...minne....

natti!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0