helgen :)

Hej!

Ja nu har det vart lång helg känns det som :) men säkert för jag har SEMESTER!!!
Så skönt e de, har inga måsten, förutom att packa till på lördag =)=)=) ska bli så skönt, nu  e de ju fint väder här hemma..men man vet aldrig hur länge det håller plus att man blir mer avslappnad när man åker bort..där är det verkligen inga måsten! förutom att kanske äta lite =) ska försöka ha lite diet när man ändå är i värmen frukt diet kanske :) men blir nog en hel del glass också hehe :)
åååh va sköööönt! kommer bli lite av en nostalgi tripp..tillbaka till dit man spenderade 3 månader =) kommer inte vilja hem..huaa! hem till ensamheten, mm känns så...men känns som jag väljer det själv ofta också, e väl lite av en ensamvarg i guess, lite för mkt kanske? vet inte....blir nog bra....eller nåt..hehe....

helgen var det ja =) har spenderat den med katta och hennes pojk =) har vart så skönt, i fredags var det fest hos dom på deras alatan =) skönt med hus....
massa folk där..träffade martins nya, emma heter hon! skit rolig och gullig..
ja men man blev lite extremt rund under förtterna haha! har skrapsår på rumpan, vet inte vad det var för fel på min cykel haha, den ville liksom inte dit jag ville..fattar ingenting ;)
ja men kul var det iaf, var överallt ..har en tendens att bli xån med för mkt alkohol i kroppen..haha...men hade kul iaf och var inte elak, decka inte, somna inte, och var go o glad och kom fram till att så länge man är det så är det  lugnt att bli lite för runder under ibland ;)

lördag var det same same ungefär...vi var och bada och drack i gropen vid hökåsen innan på dan...skit skönt! sen var det fest igen =) skulle ta dte det lugnt...och gjorde faktiskt det..ganska iaf :) var kul, vi åkte karuseller och hade skit kul! underbart att vara bland folk som man känner verkligen bryr sig om en! och som man älskar massor!

söndag, slappdag...jag och katta åkte till gropen och låg och flöt på madrasser! sååå skööönt! sen grilla på kvällen..mkt nice!

igår åkte jag och katta till sanda utanför kvicksund och bada och sola, var kallare i vattnet där men tog iaf dopp men bada inte en massa..brrr kallt ju! =) badkruka ;) senare om hennes kiille robban och hans kompis hellas. jag hade gjort kycklingsallad som vi åt, hade mys! såå skönt med semester allså...helt fantastiskt! =)

snart blir det lunch med mammsen! så varmt ute allså..shit...skönt!

hade bäst // "ensamvargen"

Pics:

Fotboll(boooring) sverige förlora i straffar......som att ni inte visste ;)


Jag och Märta =)


Söta kattaaa!! =)


Katta och jag =) goda baja päron! smaka päron milkshake! mummaa!



=)=)=)


GOOOOTT! allt åkte ner också :P


Gott också...snygg bild vaa??=) nya kameran :D


Singstar såå kul!


jag och emma, och äcklig öl..bläää!


haha lite mkt baja päron emma??? :)


Jag emma och katta :)


En dag på straaandeen....


Vart och ätit med mamma nu, pratat diverse drömmar...pratat om ....jaa..........´den´...
det är fastsvettsat kallade jag det...sitter fast, någonstans...

Usch just nu känner jag mig uttråkad..ska försöka njuta av semester lovar...men ganska ensamt...

Hej då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0