hos mamma

ja nu e jag hos mammsen, kliar i ögonen..var så dum att jag såklart var tvungen att gosa med hundarna...söta chihuahuaor! =) så nu får jag stå mitt kast..asdrygt!
hade bajs dag på jobbet, så mkt att göra men ingen energi eller lust what so ever! fick en elstöt också, tror jag klara mig bra, men har inte lagt mig ner för att känna efter om hjärtat hoppar konstigt men tror det e okej, fick lite ont i huvet precis efter men det gick över sen så e nog lugnt...

mammsen e å köper lite mat nu...ska äta här och mysa lite..min syster e sjuk, körtelfeber...huuaaa! så hon var inne på sjukhuset och tog diverse tester..bla ryggmärgstest..inte så himmla kul allså....=( blää! men nu e hon uppe och går iaf och mår lite bättre..har fått massa mediciner.

åååh va det kliar jag dör!

håller på att planera min resa i vinter nu...blir 2 månader iaf..får spara till döds innan jag åker..från juli-nov. måste få ihop en hel del! tänkte gå surfkurs på hua hin =) åker i början på dec, sen kommer familjen och firar jul och nyår..sen den 3:e jan möter jag upp emma och richard (emmas fästman) =) på malaysia och sen umgås jag med dom i en månad...åker hem med samma flyg med dom hoppas jag ..ska kolla på det när jag bokar biljetten nästa månad! wiiiee! e så taggad nu! så trött på det här! uttråkad och det bara kryper i kroppen efter förändring! måste måste måste! aaah! jag vet....jag e sån...kommer alltid vara..får börja acceptera det nu..kommer aldrig bli den som bara "nöjer" mig med tillvaron...finns så mkt därute! =) och jag tänker upptäcka det!

nu har jag kliat deluxe i ögat...kunde inte hålla mig längre! skit! svullen nu! but why!!?? haha!

nu kom mamma...men 3 chokladbollar och två stora kexchoklad haha..ska göda upp oss här...dear lord!

hat gött!

blir nog skyan ikväll...en god kall öl e aldrig fel ^^

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0