midsommar?!

mm nu e det midsommar...ser ut som en svensk sådan i år...piss väder! men vad ovanligt i detta vidrigt kalla land! cyklade från jobbet idag, var uppehåll hela tiden förutom när jag satte mig på cyklen och det blev bara värre och värre också...skulle möta madde på stan, skulle gå på bio....bidde mat på donkan i stället för ingen av oss kunde gå in i biosalongen, var dyblöta!  skulle fryst ihjäl..jaa kul kul!

jahopp...så tänker man tillbaka på för ett år sen när man var solbränd och det var hur varmt som helst på mallorca! firade midsommar där, fast festa inte järnet...vi skulle hem dan efter..fast vi festa inte järnet nån dag direkt, var mer slapparesa...skönt skönt...gud va tiden går fort, kan inte fatta att det var ett år sen....dear lord!

imorrn ska jag kanske ut till nån ö iaf....kanske..vet inte..orkar inte planera...känns inte som midsommar heller,,,hur det nu ska kännas haha...men ja....you know..

allt e mest bajs just nu..såå trött på det eländiga jobbet...meeen bara 6 arbetsdagar kvar! wwiiiee!!! jobbar i morrn också...har nån annan affär öppet????!!!!! haha..jaja 9-14 bara iaf....

nu ska jag nanna!

bara dom bästaste drömmarna!

natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0