på väg...

på väg cyklandes ner på stan idag, middag med hafa =) "utbildning" ;)..vi åt på bill och bob..mys var det.. lina, martin, carina jag och hafa anders..förutom att det tog 1½ timme att få in maten så...dear loord va lång tid...whats up with that?

på väg....till stan ja...tänkte precis....oooch vad händer inte...jo en välkänd vit buss åker förbi...med en buckla där bak...man vet vilken det är då...mmm..fick lite ont magen...speciellt när " min" plats var upptagen......hmm..... varför ser man det ens som sin plats..känns som det liksom..var ju nåt där..eller var det inbillning? tydligen..eller nej jag tror inte det... visste inte hur man skulle reagera men reagera gjorde jag och inte en skön känsla i magen...but why...?
jag och mitt eviga romantiska tjaffs! evig kärlek......mmmmmmm.....joru angie..nästa liv?

på väg till teneriffa...ska äntligen tillbaka till paradiset! ska bli skönt..ska sooova sååå mycket! vila ut och samla kraft...me like!

på väg till sängs....trött...börjar 11 imorrn...lite sovmorron....

natti....

ps. lite bitter bara ;)


3 dagar kvar på jobbet! inte alls bitter, sååå skönt!!!!


Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0