prylar :D

Hejsan hoppsan!

Den här dagen har vart skön! Ledig...sol..men inte för mkt..för jag cykla till media markt och köpte grejjer så det va bra med lite moln, höll på att flyta bort :) men nu har jag prylar tills jag dör haha ;) var skit kul...! =) och baaara 297 kr/mån, mer om jag vill..inga räntor eller avgifter alls! heelt underbart..går ju an när man inte har fler krediter eller nåt..gillar inte sånt..! Blev en kamera, filmkamera och minlaptop...rosa såklart ;) jätte fina saker!

                                                       Allt detta fick jag plus 2 minneskort! =)



Sen åkte jag direkt hem till emmsan, vi har suttit på balkongen och druckit drinkar och ätit smarrig fruktsallad och mat fram tills nu typ. kom hem nyss...kattisen kom förbi en sväng också =) mys pys...
Så börjar man 6 imorrn..huuaa! men iaf bara 2 dagar kvar till semester!!! =)=)=) sköönt! blir resa till systemet det första när jag kliver ut genom aphusets dörrar på fredag ;)

När jag vaknade i morse hade jag fått ett sms, jag måste ha ett sjätte sinne för jag bara kännde på mig vem det var ifrån och vad det ungefär skulle stå...helt sjukt! gick och sa för mig själv ett tag efter huuur kunde jag veta?? Connection...hmm....

Och, jag önskade också att JAG var `den´..............................................

Nu blir det nanna...snart..ska bara pilla på prylar först ;) wiiiee!

Puss å kram

Bara dom bästaste drömmarna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0