Trancekryss/bröllop/jobbfest =)

Jaaa, mycket som hänt =)

Trancekryssen var helt sjukt rolig!!! =) Sov sammanlagt ca 5 timmar på 40 timmar :P dansade sååå mkt! Hade sån grym träningsvärk i mina vader så jag inte kunde gå på jobbet på söndan haha...Nina sa att de såg ut som jag skitit på mig när jag gick runt där haha! Var väl trött en vecka efter också, haha börjar bli gammal...men det var det sååå värt!!! Kommer nog tyvärr inte kunna åka på nästa =( men men..blir fler....tänker inte ens fråga om ledigt, har redan tagit ledigt i sept. och kryssen e i slutet på aug. så neej...wont go there...hehe! ska ju göra nåt annat spännande 2 sept..hehe =) (hemligt for now)
Jag stog på en högtalare och dansa non stop i minst 3 timmar haha, han som pratar i micken när djn spelar gav mig long drinks för jag blev så törstig ju..drack som dom läsk haha! förstå varför man var ägg!!! =) men shit så kul det var!!
Jag och lina gjorde ett försök att se riga iaf..haha..klev av, in i en taxi...sa alcohol..sen åkte han till en asliten butik med alkohol i...så vi gick in och vända och sa MCDONALDS ist! haha, åt som grisar sen var det dax att åka tillbaka å supa..innan man blev för baiks liksom! ;)

Ja finns inte så mkt mer att säga om den! Bara att det var helt sjukt grymt brutalt roligt!!!

PICS!!!

Första gången i mitt 24 åriga liv som jag hade lösnaglar =) dom höll hela kryssen också, värt att nämna :P

 
Lina i outfit ett, första dagen =)


Jag i outfit nr 1 =) Likadanaa jue ..hihi!


Japp, förfesten har börjat :P


haha...=) yeah, lina kör på hon också!


Dom där shuttershadesen gick sönder ganska fort haha! But whyy!!??


hahaha ja vad säger man??? =)


Lina jag och skön varbergare =) "lanke"..!


Jag...på däck...=)


hahahaha!! den hitta jag fastklistrad på en hyttdörr...tyckte jag var jätteroligt! eller va säger du chrille!?? haha


haha chrille...tror vi rättså ..jaa...haha fulla kanske...;) men bara rättså ..haha


hitta killar med masker....^^ spännande....


Outfit dag 2 =) black and white!

 Linaa dag 2 =) så fin såå!


lina, lilla söta adam och jaag...

japp..en heel del folk!! =D


har så många bilder så skulle kunna lägga ut tills jag dör..men nu orkar jag inte mer =)

Bröllop i norge!! =)

Ja, min syster gifte sig i lördags =) Hon bor i norge så åkte dit! Det roliga är att jag åka dit t&r på en dag! haha!
Åkte kl 8 i lördags morgon och var hemma halv åtta i lördags kväll! Eftersom jag kom hem såpas tidigt så åkte jag på jobbfest, vi vann säljslaget i sverige eller ja...vi kom 3:a och vann en grillfest med héla jobbet!
Men iaf, bröllopet var jättefint!! Började nästan gråta när hennes kompis började sjunga en jättefin låt till dom! huuaa, vad nära tårarna var! fick koncentrera mig ordentligt allså...haha...
Hon var såå vacker! Ni ska få se pics!

Prinsess lik!


min söta systerson Sander!


på ingång...


Så förklarar jag er man och hustru =) nu kan du kyssa bruden! naaaww!!


Brudparet! så fina!


Där åker dom i väg! =)


ooch slutligen ego pic i bilen! =)


Jobbfest  blev det också!
Att jag ens gick på den efter 9 timmar i bil e ju ett under...men vad gör man inte....? =) vi vann den ju så gratis e gott!
=) nej men det va riktigt skoj allså! jätte många där...! buggade också haha..kan inte men inbillar mig att jag kan lite om killen kan ;) så skoj! man blir glad av den dansen!! =)
fick skåda lite små skandaler också haha....så klart var inte jag inblandad i dom..som vanligt ;) haha..nej men faktiskt inte...tänker inte måla ut dom som var heller men ja..haah kul å se..har bilder dock ;) nervösa nu vaa?? ;) haha!

Pics...

Tomas (vhc) berättar hur duktiga vi har vart =) ;)


Folket!


Kristoffer, även kallad ricky! av mig och junior ;)


fick ta några kort innan jag fick ett normalt på honom, he refused! :P haha


Tomas och andreas, ser mkt nöjda ut med vårat arbete...hehe ;)


la chéf! =)


japp trubadurer hade vi =) så roligt!


vi röjde undan borden och börja dansa! =)


haha första böghögen på kvällen, blev några stk..jag deltog i min första och sista haha!


Samiirrraaaaaa!! =)


Jag och bästa märta pärta! =)


jag å peter, måste påpeka att dett var i slutet på kvällen....lite slitet haha ;)


dans dans daaaans =)


jag och pillan på färg =)


I bakgrunden mike =) och framtill haha...superglada niklas och gisela :D


martin och yosef i baren...ser ut som på martin att han hängde där en hel del haha;)


en av skandaleerna..haha neej dåå...bara lite lööve arbetskamrater emellan ;)


oooch slutligen samir och peter...=)


eftersom jag jämt tar 100000 bilder när jag e nånstans så jaa..då får man välja ut några få att blogga om =)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0