Gaalet..!

Hejsan!

*skämms*, blev inget bloggande när jag sa...hmm dumma mig! har ju haft fullt upp ^^!

Men nu satt jag här i soffan och kände att jag hade lust att skriva lite :) I övermorgon blir jag tant Angie, inte långt kvar till pension nu allså....uuscha....haha ;) nu tycker jag att det går liiiite för fort va! stopp å belägg!
24 blir jag by the way.....huuaa!

Nu är det 1 vecka kvar till lön tack gode gud...pengarna har vart slut sen jag fick dom sist...bara för badrummet. Men nu e nästan allt betalt dit...nästan...hrrmm...men inga jätte stora pengar kvar att lägga..så nästa lön borde bli najs, två röda dagar =) har föresten tagit det hurtiga och väldigt vuxna beslutet att sälja min bil och köpt en cykel =) YEAH..har cyklat till jobbet varje dag nu, har gått bra faktiskt..känns inte så långt, tar en halvtimme. Inte så farligt...och får motion uppepå det också =) hihi..mkt bra Angie! :P

Ska tatuera klart mig på onsdag, på själva födelsedagen, ska bli skönt att få den klar äntligen..ska sätta ut bild på den när den e klar =)

I lördags hade vi personal fest på jobbet..hehe fortfarande Bakis..killarna på flowers fel!!! haha..fick mig att börja dricka grogg kl 11.30, whats up with that?? Så knalla hem lagom till folket kom hem till mig på förfest, blev jag och grabbarna på jobbet här..hehe inte mig emot..såå trevliga såå! Lina snuttan jobbade och kom senare...
Det var klul där....tror jag...hehe....liiite på lyset kanske men bara lite ;) haha...okej då...to much....:P Så kan det gå ibland! Blev iaf inga skandaler på festen, lite trist..brukar ju bli sånt på Bauhaus festerna...givetvis e jaag aldrig inblandad ;)

Annars känns läget stabilt, blev lite instabil i går när någon plötsligt påminde sig själv genom ett mms av någon konstig anledning......hmmm.....beyond beyond beyond knäppt!

Ska i väg och färga kattas årliga slingor :P Har blivit lite av mitt uppdrag....hehe

Måste sätta ut pics på mig och lina inne på Gina Tricot förra veckan....vi hade inga pengar och kände att vi ville åka tillbaka till 80-talet hahahaha!
Helt fantastiskt!!!

         

  

   

   

  

  

Assååååå shiit! så KLOCKRENT  HEEEETAAAAA!!!! =)=)=) hahaha!


Personalfest:


 


haha...danne mackan å jag =)



Skönt balkongväder....massa öl går de åt ;) Niklas och mackan..


Kiiiimpaa!



Hahahahaha jaa vad säger man!!?? Märta i sitt snyggaste utförande..haha..dear lord märta!


Hmm.....liiite mkt vin redan ? ;) jag å mikeeee!


haha den där blomman hade man jätte roligt med....undrar varför allt kan va kul på fyllan haha ;P


Alla dansa loss =) vilket vi plötsligtr inte fick....så då drog vi till mig iaf, show must go on!


Haha japp då var vi i farten iigen! Älskar dig min snutt!


Söta älsklingen och mike! *smack*



Det var det för denna gång.....ska bli bättre ;) Nu blev det ju mkt info på en gång här haha!

Shoolahopp!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha Märta va verkligen sitt hetaste o Micke ser verkligen slirig ut :P Men vi e finast, iaf du snuttis!! Älskar dig sååååå mkt!! Puuuuuuusis

2009-05-18 @ 22:39:43
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: angie

neej du e finast snutt! =) snart e de kryss! längtaaar!! Puuss älskar dig massooooor!

2009-05-19 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0