low carb

Japp, kör low carb vecka, ska försöka ha så ett tag nu..vill se om det händer nåt hehe..cyklar ju en  timme  varje dag nu minst och försöker träna så gott det går, var där idag..roligt friskis på ett vanligt medel pass...=) hade tur, precis när jag kom innanför dörren börja det spöregna...(intressepinnen flaggar) haha..onödigt info jag veet...;)
så äter iaf mest kött fisk och kyckling..utan pasta ris och potatis..går bra, inte van så blir massa hungrig men det går över..e ju jämt hungrig iaf så :)

har vart ledig idag, var på stan och solade..hittade en kjol på gina för mitt presentkort jag fick..=)



Jaaa..nu blev det så där med internet igen....morr!!! Ska ringa telia snart å kolla va det är för f*cking fel!

Jag skrev att jag köpt 10 kort på glada oxen för solning =) Nu blir det steka deluxe inför kryssen som är om en vecka bara!! Ska bli helt undérbart kul! På tisdag ska jag och Laajna handla det sista, strumbyxor, lösnaglar, ögonfransar mm...=) ska bli såå kul!!! wiieee!! Ska prova min klänning nu =)

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja det vore lite tråkigt om alla tyckte samma. Jag tyckte att det va snyggt att vara smal förut..men sen jag började träna mer seriöst så har det blivit så att jag gillar mer vältränade kroppar på tjejer.

Har ju börjat min 6 veckors diet nu så vi får se vad som hänt med min kropp efter dom veckorna.

2009-05-30 @ 10:46:50
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: angie

ja det är snyggt med vältränat! men inte för mkt...hellre vältränad och musklig än för slank och benig =)

2009-05-30 @ 17:16:19
Postat av: Tina

hehe ja jag ska lägga upp lite bilder på utvecklingen. Ska försöka få lite bra kort..ljuset på kameran blir så dålig!

Men jag håller helt med..hellre vältränad än smal =) Det är såå mycket snyggare!

2009-05-30 @ 17:24:43
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0