Snaaaaart!!

Om exakt 3 veckor är jag och lina i sthlm på väg att åka på trancekryss!!! 40 timmar!!! YEAAH!
Allså gud! jag längtar sååå! När jag och min lilla enhet lina e exhalterade så är det nog enda gången vi verkligen blir tjejjiga! hahaha...asså gud asså gud.....ja men asså guuud!! hahaha :P LÄNGTAR sååå!! Men det går nog fort!

Har inte bloggat på ett tag vet det...sorry....ska blogga mer ikväll också tänkte bara visa en snabbis vad jag ska ha på mig  på kryssen! Har beställt ;)

Måste i väg snart, ska fika med mina älsklingar Emma och katta på stan..en god kladdis på gränden får det bli :P mumma!


Ahaaa! Yeah! Me like! Sen blir det dessa vita fluffisar till det!


Som inte kommer vara så vita efter ett tag ;)



Shutter shades!!! Helt lovely! Har beställt båda färgerna... =)
 

Bye bye.....see ya latää...

*smack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0