jag veet

att jag är sämst på att blogga just nu...:S men jag känner inte att nåt speciellt värt att nämna har hänt på senaste...vart lugnt..jag räknar mest ner tills mitt liv får fart =) om 19 dagar för att vara exakt! :D:D:D
fattar inte att det är sant!! ska till thailand om 19 ynka små dagar! woohooo!!!
lite scary att åka själv men hittar säkert folk! =) blir ett äventyr utan dess like! har bokat tid för benvaxning nu också! :D så man e nyvaxad å fin..tyvärr innbär det att jag inte får raka mig fram tills des..allaså två veckor hahah, låter inte länge men loovar det hinna växa en hel djungel på benen på den tiden haha...sorry inte kvinnligt,,,men so what,...när blev jag kvinnlig? haha ;)¨

träffade en man från "förr" häromdan på jobbet, kul att träffa han igen..va längsen..vi stod och prata rätt länge om hur allt  va och hur allt är =) kul att träffa dig igen kalle... man ser likheten på ögonen på han och "han" ..dom är lika....fundilerar och fundilerar...

jaja men som sagt snart will my life begin! ni anar inte..ooch bara till det bättre..

tyvärr har man då ingen att dela det med dom första 3 veckorna i thailand, men sen kommer min underbara familj och efter det min kära emma och rickard! så glad att vi är varann såå nära mitt hjärta!

så nästa gång jag skriver e jag nog precis på g till thailand...(eftersom jag nu e väldigt seg på att blogga) haha! menmen...

hade gött sålänge!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0