så sjukt!

Jaa....spelar inge roll hur hårt man jobbar, man misstros iaf...hur kommer det här sig? Det undrar jag.
Hemma från jobbet i torsdags, feber hela natten och låg orörlig i soffan med smärta som ej går att beskriva ända från tårna upp i huvet, jag har aldrig någonsin huvudvärk..men den dan hade jag det, obeskrivligt.
Meeen nej..jag går nog till jobbet ändå, för dom kanske tror att jag bara e hemma för att slappa annars..för jag e ju verkligen hemma från jobbet ofta och är sjuk.
Min kropp varnade mig i onsdags, nu är det nog sa den och la av. Sönderstressad helt enkelt..inte svininfluensa som alla e så j*vla rädda för...lägg ner! Min kropp sa nej stopp och sluta för andra gången på kort tid, för jag sliter snart ihjäl mig. Oooch tacken är, angelica var du ute på krogen i helgen? haha...ja man kan inte göra mer än att skratta.....
OCH NEJ jag var inte ute...ska ni ha alibi? ;)

Jaja...herregud...ville få ut det.

Nu är det 16 dagar kvar till lugn och ro och uppvilande i 2 månader =)
Kan allså nu säga att näst nästa tisdag åker jag :D:D:D woohoo!
För två veckor sen vid den här tiden satt jag och emma och katta här hos mig och prata och kolla på ensam mamma söker, ooch hur fort har inte det gått!!! :D

Nu sitter jag här i soffan, rätt irriterad pga det jag nyss fick höra som jag skrev överst..men men..försöker att inte slösa min energi på det. Kollar på tv gossip girl..

Vad ska jag hamed mig på resan då? :S jag vet lite, jag och emma ska gå på stan näst nästa lördag ^^ och köpa in det jag behöver :P Ryggsäck bla. haha vad liten jag kommer känna mig, stå där helt ensam på bangkoks flygplats med min ryggsäck på ryggen..haha jaaahoopp...nu då? haha!

Lovley!

Fick känna på maddes lilla bebis sparka igår i magen...så coolt! :D Tänk vilken lite sötis som kommer komma ut! hihiii!! Barnvakt!!! :P Hon va här hela kvällen, därav alibi den kvällen haha ;)

Ska kolla på 2012, den nya filmen lite senare, hittade den här på datorn..hmm konstigt, den bara va där helt plötsligt ..hehe ;)

hade bäst!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0