Alkolås på mobilen!

Jaaa tack!för finns inte det?? Eller gör det? haha!
Hädanefter stannar mobilen hemma allså!
Var på after work igår, först hem till Hasse på jobbet..för fest med grabbarna (kom lite tjejjer till slut iaf ;)) Meeen jag klagar inte =) sen drog vi enr till after worken på bmb...helt ok men Angelica...!! ät mer ...shit blev full allså....haha..inte bra...ajja bajja...nej jag har ätit sallad hela veckan så gaaanska så lättpåverkad samt inte druckit på några veckor...så mkt iaf...:S jaja bortförklaringar ;)

jaaa men iaf, alkolås på mobilen som sagt..gör saker man ALDRIG skulle få för sig...heerregud...inte bra alls det.
Den borde stängas av när den känner promillehalten! Vilken idé!!
=D

ja och idag fick jag lida för gårdagens dumheter! vart sååå bakis idag så dete nåt sjukt åt det!
men pallrade mig iväg till sura för att kolla på duktiga bror min som körde cross! han kom 6:a! duktig pojke! han krashade i första rundan så han hade kommit 4:a om han inte gjort det, men men sånt händer 6:a e riktigt bra!

nu har jag ätit kebabpizza och ben&jerrys glass :) ska återgå till film nu.

haft konstiga effkter idag också...haha fick kramp i gommen och tungan när jag åt..skit äckligt! och nu har jag typ myror i händerna :S

btw lee har bokat hotellrum i sthlm nu =) wwieiee!! med jacuzzi och bastu på rummet! den ni! rock this party!

nej men allvarligt!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0