Ledig dag

jaaa men visst! tro det eller ej! ledig dag! och nyss försvann all text jag skrivit och jag får krupp!!! GAAH!! ja men bara att skriva om..men blir ju aldrig samma...skit!

jaja,,,jo som sagt ledig..tom kunderna börjar reagera på att jag alltid e på jobbet!....whats up with that? åååh...men varför vara ledig? då skulle man ju kanske skulle få nåt som kallas...LIV! men det är väl onödigt...beror på mitt bajs schema jag har fått! gaah!

jaa..what else...

modella var jätte skoj!! =) hade beslutsångest som vanligt så tog alla bilder :P så nu har jag en maaassa ego pics! ;) och massa fina gruppkort på mig emma och katta och på mig och syrran =) jätte skoj å ha! ni får lite samples här =)

har målat klart i mitt sovrum idag..lite lite kvar bara men måste vänta på att spcklet ska torka på ett ställe
..sen e de näästan klart :) blir såå mysit!

ska i väg å fika med malin lokander emma och katta idag..=) såå skoj! inte träffat malin på nästan 2 år tror jag :S..på en fest hos jens sist....LÄNGESEN!

2½ månad kvar tills jag drar till thailand, still cant belive it! :D ska bli sååå underbart! då kan dom stoppa upp schemat nånstans....sorry men orka....:( hjälper ju inte att prata med bossen heller tydligen..

4 veckor tills lee kommer och hälsar på =) då blire party! :D wiie! see you soon lee!

jaja...

Hade så bra!

Pussen!

Pics:
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0