Modell för en dag!

Hej!

Jaa jag vet, inte bloggat på länge...haft lite förhinder ;) vart ledig en vecka nu och kurerat mig...ni som vet vet varför :) resultatet blev huur bra som helst by the way! :D

Haha, jag katta och emma gick på stan förra veckan...tordags, inhandlade grejjer till glada oxen kvällen..som var helt galet rolig!!! :D:D:D det gör vi igen tjejjer, fast med lite mer folk i oktober! ska bli nice! men räcker gott med bara oss tre..vi har så kul ihop! älskar er girls!

jaja men iaf..vi gick på stan..så ser vi den där vita limmon som åker runt här istan, massa ståhejj runt omkring..då delar dom ut små flyers..vi tar varsin för att vara trevliga..man atr ju alltid emot flyers liksom..även om dom oftast åker i soptunna :P men faktiskt så tog jag den och stoppa ner i väskan..man kunde vinna "Bli modell för en dag"..motivera på ett sms varför just du ska bli modell för en dag, du får bjuda med dig 4 av dina vänner och ni får åka limmo ner till studion har bli sminkade och fixade till fotografering! Jaaa men why not? haha :) tänkte inte mer på det...
dan efter hitta jag lappen i väskan och tänkte ja men why not..skickar väl iväg ett sms då..hehe...på skoj så klart...jag menar man vinner ju aldrig...eller? HAHA... jag skrev nåt i stil med "Är en hårt arbetande kvinna, give me a break!" så i fredags ringde det från dolt nummer..hon sa att hon ringde från modellfotograferna och att jag har vunnit för som tyckte min motivering va bäst! haha...jaaa! sjukt! haha... =)

så på lördag kvart i sju kommer limmon och hämtar upp mig och mina vänner här på fjärdhundragatan! haha sweet!

Modell för en dag! :)

Kvällen på glada oxen var så sjukt rolig som sagt! 2 boxar slank det ner i oss 3 flickor! =) Inget nytt dock ;) Sen bar det av till blue moon bar! skit kul det med! hade ju som sagt inte varit där på säkert 7-8 månader..så det va riktigt skoj! dansade i schlager baren hela kvällen!! =)

emma har alla kort så lägger in så fort jag har fått dom!

Annars har det inte hänt mkt, som sagt vart hemma och kurerat..imorrn e det tillbax till jobbet igen :S...inventeringstider=galet! haha...

jaja hade bäst!

puss




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahah där hade du tur syrran ;)

2009-09-11 @ 10:34:11
URL: http://sandraellenor.blogg.se/
Postat av: angie

jaa men visst! ;) ibland så :P

2009-09-11 @ 14:44:23
URL: http://scarletbaby.blogg.se/
Postat av: Emma

skäms Skickar över korten så fort jag har hittat usb-kabeln! Puss på dig!

2009-09-14 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0